Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy
Adres komórki
Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek
Telefon
84 661 60 04
Informacje dodatkowe

1.Do podstawowego zakresu działania Referatu Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy należy : 1). W zakresie rolnictwa: a)wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konpii , b)prowadzenie spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej , c)przyjmowaniu informacji o pojawianiu się chorób, szkodników i chwastów , d)sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa , e)przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu o zachowanie lub zachorowaniu zwierząt na chorobę zakaźną .Współpraca z Państwowym Lekarzem Weterynarii, Policją, sąsiednimi gminami w tym zakresie , f).prowadzenie spraw w zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych ,. -wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, -sporządzanie projektów programu rolniczego lub leśnego wykorzystywania gruntów do wglądu miejscowej ludności równocześnie z wyłożeniem projektu planu zagospodarowania przestrzennego oraz zatwierdzenia projektu programu. 2).Realizacja ustawy o nasiennictwie. 3).Prowadzenie spraw z zakresu ustawy: a)”O zagospodarowaniu wspólnot gruntowych” b)”Prawo geodezyjne i kartograficzne” c)”O scalaniu i wymianie gruntów „ d)”O ustaleniu nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości”. 2).W zakresie ochrony środowiska a).prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody , b).wydawanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, a w przypadku ,gdy nieruchomość wpisana jest do rejestru zabytków –za zgodą Wojewody , c).zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed opadami, dbanie o utrzymanie porządku i czystości oraz utrzymanie oczyszczalni ścieków. 3 ).W zakresie inwestycji . a).planowanie i finansowanie budowy ,modernizacji ,utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów i przepustów , b).wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg powiatowych. , c).wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych , d).zarządzanie siecią dróg gminnych i wewnętrznych , e)nadzór nad gospodarką magazynową. 4).W zakresie planowania przestrzennego. a)sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i projektów tych planów, podawanie do publicznej wiadomości o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego oraz wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu , b)uzgadnianie projektu planu miejscowego z właściwymi organami. 5).Z zakresu zamówień publicznych. a)prowadzenie spraw związanych z ustawą z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych , b)sporządzanie na podstawie danych z Referatów Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych kwartalnych i rocznych planów zakupów i zamówień publicznych , c)nadzorowanie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych. 6).Z zakresu mienia komunalnego a)prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnych zasobów mieszkaniowych i gruntowych. 7). W zakresie rozwoju gospodarczego i promocji gminy. a)zbieranie i kompletowanie materiałów do wojewódzkich i gminnych programów rozwoju gospodarczego , b).współpraca z instytucjami biorącymi udział w opracowywaniu programów rozwoju gospodarczego , c)kompletowanie materiałów dotyczących pozyskiwania środków finansowych na rozwój infrastruktury w gminie , d)prowadzenie dokumentacji z zakresu promocji gminy. 8).W zakresie dodatków mieszkaniowych. a)prowadzenie spraw z zakresu dodatków mieszkaniowych , b)kompletowanie wniosków i deklaracji , c)przygotowywanie projektów decyzji , d)sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych. Referat przy znakowaniu spraw używa symboli „BGK”.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko do spraw gospodarki mieszkaniowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych oraz ich naliczanie,Wydawanie decyzji administracyjnych przyznających bądź odmawiających przyznanie dodatku mieszkaniowego,wydawanie zezwoleń na uprawę maku,


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu Budownictwa,Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska,ochrony przyrody, gospodarki wodnej i leśnej,prowadzenie spraw  z zakresu melioracji gruntów na terenie gminy,współpraca z wojewódzkim konserwatorem zabytków, kierowanie referatem.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor do spraw geodezji i gospodarki gruntami
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

- zamówienia publiczne
- planowanie przestrzenne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko do spraw budownictwa, gospodarki komunalnej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na terenie gminy,nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń infrastruktury technicznej,realizacja zadań z zakresu  bezpieczeństwa i higieny pracy,prowadzenie gospodarki magazynowej gminy.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Słoboda Marian
Data wytworzenia informacji:
2011-12-29
Osoba wprowadzająca informację:
Słoboda Marian
Dodano do BIP dnia:
2011-12-29